(Android/iOS) Braindom 2: Brain Teaser Games huijauskoodi ääretön kestävyys
Feb 10, 2022 14:59:46 GMT -5
Post by bottreccakaso on Feb 10, 2022 14:59:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi ääretön kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ Braindom 2: Brain Teaser Games 2022 version ▞▞▞
Tämä on erittäin mielenkiintoinen peli. Ei tylsä, mutta huono hindinkielinen käännös 👎. Vaikka se ei vaikuta kiinnostukseeni, mutta yritän silti parantaa sitä.
Kaikki oli hienoa ja nautinnollista tasolle 301 asti, jossa taso alkoi häipyä ja tausta oli sama kuin tasolla 300. En voi pelata enempää tasoja tämän bugin takia.
Liikaa mainoksia... joka tasolla sinulla on mainoksia. Peli on mielenkiintoinen, mutta tyrkyttää minua liian monien mainosten takia
Loistava peli, mutta aivan liikaa lisäyksiä... valitettavasti aion poistaa.
Ihan mielenkiintoinen peli. Vaikuttaa yksinkertaiselta, mutta saa ainakin itsellesi hyvän olon.
Mainokset ovat liikaa!! Peli itsessään on hauska ja voisi olla hieno, jos mainoksia ei olisi niin paljon.
Mainoksia on vain... liian usein. Tällä pelillä ei voi mitenkään olla 5 tähden luokitusta.
Mainokset jäätyvät (usein), ja sinun on suljettava sovellus
Peli oli hauska, mutta tapa paljon mainoksia. Aluksi ne ovat nopeita mainoksia, mutta mitä pidemmälle mennään, mainos tulee jokaisen tason jälkeen ja ne pidentyvät.
Braindom 2: Brain Teaser Games Ordspel gqlo
Te ihmiset olette tulleet hulluiksi mainoksiin. Et voi koskea mihinkään katsomatta ensin mainosta. Ahneuden lisäksi.
Se ei ole huono peli, kun haluat silittää egoasi hieman. Olisin luultavasti antanut sille 4 tai 5, mutta haasteet eivät todellakaan ole niin vaikeita ja peli on täynnä mainoksia, saat tlike 2 mainosten väliin ja jos saat lyönnin tuon kanakopan kanssa, joudut odottamaan vain 45 sekuntia täytyy odottaa vielä 15. Se tekee siitä hieman sietämättömän
Pelinä oikein hyvä, mutta mainoksia ihan liikaa... 4.09e mainoksien poistosta on turhan paljon
Paljon mainoksia. Pelaat tason ja saat sitten mainoksen. Siinä on myös paljon kielioppivirheitä, ja minulla on ollut pulma, jota ei voitu ratkaista, yksi, joka kieltäytyi latautumasta, ja muutama kaksoiskappale.
Braindom 2: Sinong Sinungaling Word cef
Peli on hieno, mutta mainokset ovat erittäin ärsyttäviä, sillä aina kun tyhjennät vaiheen, sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katsoa ja odottaa mainosten loppumista ---- ja se koettelee kärsivällisyyttäni.
Braindom 2: Brain Teaser Games வார்த்தை rza
Peli on hyvä, mutta monet mainokset tekevät pelistä tylsän.
Tämä on viihdettä ja olen erittäin iloinen, kun sain tämän pelin
tämä on erittäin mielenkiintoinen peli, rakastan sitä, tässä pelissä ei ole mainoksia, joten rakastan sitä niin paljon
Braindom 2: Brain Teaser Games Söz ujyz
Minä rakastan tätä peliä! Mutta löysin 2 tasoa, jotka olivat vain TYHJÄT, mutta sitä oli vähän vaikea korjata, mutta se selvisi. Lisäksi olen pakkomielle tähän peliin!
Vaikka se on hyvä peli, mutta joskus se jumittuu ja saa sinut tuntemaan olosi turhautuneeksi..... Mutta vaikka se on erittäin hyvä peli ja mukavaa ajan kulumista
Muistan nyt, miksi poistin asennusta ensimmäisen kerran. Useita mainoksia ja sulkeminen ilman varoitusta. Ei asenna uudelleen.
Rakastan sitä! Mutta kohtasin ongelman... Jatkoin pelaamista, kunnes saavutin 289:n ja sitten se vain pysähtyi?! En edes saanut peliä loppuun kunnolla...Mutta kokonaisuutena on silti hyvä.☺️
peli on varsin mielenkiintoinen, mutta liikaa lisättävää
Liikaa lisäyksiä. Se soi joka kerta, kun teet mitä tahansa. Liian helppoa, vaikka valitsit väärin, peli ei koskaan lopu
Annan viisi tähteä mutta tää on aika helppo. (ainakin alussa)
3 sekuntia peliä jokaista 30 sekuntia kohden. Mainokset ovat yleensä töykeitä. Parempiakin vastaavia pelejä löytyy
Piano Fire: Edm Music & Piano Hudba xxs
Se on kauheasti suunniteltu peli, joka perustuu mainoksiin. Jokaiselle, jonka valitset A B:n tai C:n välillä... on 30 sekunnin mainos tai 40 sekuntia... Pelasin jopa 13 kohtausta ennen kuin mainoksia tuli liikaa. Luultavasti sen on luonut kapeakatseinen henkilö, joka harkitsee kysymyksiä ja "oikeaa" vastausta.
Braindom 2: Sinong Sinungaling Word cef
Ei lisäyksiä, helppo herneinen. Minä rakastan tätä peliä . sinun tulee ladata. se on aivoriihi. Ei lisärahoja tai myös ilmaisia.
Liikaa mainoksia. LIIAN MONTA. Kirjaimellisesti jokaisen tason jälkeen. Se alkoi ärsyttää viidennen jälkeen, joten poistan tämän pelin. Se olisi voinut olla hauskaa...😒
BRAINDOM 2: KUKA VAHEE ON VAIKIN PELI ELÄMÄSSI NYT. MUTTA SE ON NIIN VAIKKAA, ETTÄ EN PÄÄ PELIN TASOJEN LIITÄ, MUTTA EN LUOTTA VÄLILLÄ TÄSTÄ PELIÄ, KOSKA JOS EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ, SAAN VINKIN. Luulen, että olen TÄMÄN PELIN MESTARI. 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎 TE AJATTE, ETTÄ TÄTÄ PELÄÄ ON VAIKKA PELAA. MUTTA TE OLETTE VÄÄRESSÄ Ajattele vain MITÄ TEET, ETTÄ OLET VÄÄRESSÄ AJATKO MITÄ TAPAHTUI JA MITÄ SINULLLA VOI OLLA VINKKEJÄ😎
Lisäys, jonka näin pelatessani toista peliä, kiinnitti huomioni. Peli on aivan kuten mainostetaan. (Kiitos siitä.) Se on ainutlaatuinen peli.👌 👍 Haastava ja hauska!
Olisi voinut olla hyvä peli, mutta jokaisen kysymyksen välissä olevilla lisäyksillä vietät enemmän aikaa lisäusten katseluun kuin pelaamiseen.
6 mainosta ensimmäisellä 4 kierroksella. Täysin naurettavaa. Mainokset olivat kahdesti peräkkäin. Poistettu.
Umm, voit sammuttaa wifin, jos et halua lisäyksiä ja se on todennäköisesti todella lahjakas
Braindom 2: Brain Teaser Games வார்த்தை rza
Peli on hyvä, mutta toistuva solitire-mainos on erittäin ärsyttävää.
Hyvä idea, mutta liian monta ja pitkiä mainoksia kymmenen sekunnin toiston jälkeen
Rakasta tätä ja vihaa tätä kannettavassa tietokoneessa, et näe hiirtäsi
Se on okei. Liian helppoa niiden tekemiseen kuluu noin 5 sekuntia. Tämä ei vaadi paljon pohdintaa. Illallinen vanhenee nopeasti
Siitä tulee hieman tylsää 20 pelin jälkeen ja ilmeiset vaihtoehdot eivät toimi
Tosi hyvä peli👌🏻👍🏻
Aivan liikaa mainoksia... Napsauta vain näyttöä satunnaisesti ja sieltä tulee vastauksia... Ohhh Sherlock
Tämä peli on todella hyvä, ei vain siinä on pulmia, vaan se antaa myös tietoa monista ihmisistä, jotka ovat tehneet hyvää maailmassa
Moniin mainoksiin on 1 jokaisen palapelin jälkeen. Käytän enemmän aikaa mainosten katseluun kuin minkään palapelin parissa.
nähdään kun tiedät ensimmäistä kertaa, etten tiennyt kuinka pelata tätä peliä, koska kun painan A tai B, se sanoo näytä todisteesi. Sitten poistuin pelistä, kun tulin takaisin, näin, että minulla on 50 aivoja, ja sitten käytin niitä aivoja ohittaakseni tason yksi, sanoin edelleen, että näytä todisteesi. Ajattelin sanoa kuka on oikea isä, sitten katsoin kuvaa, jonka näin. oikea isä. Nyt tiedän kuinka pelata peliä
Peli on todella haastava, mutta se tekee siitä hauskan!!! On vain yksi ongelma, monet mainokset keskeyttävät pelin pelaamisen
hieno gme, mutta liian monta mainoksia